loading...
بروز تر پورتال جامع شامل سرگرمی،عکس،آشپزی،سلامت،روانشناسی،زناشویی
admin بازدید : 179 دوشنبه 18 مرداد 1395 نظرات (0)

 

شبکه ی خبری ان بی سی (nbc)، اپلیکیشن جدیدی را برای ایکس باکس وان منتشر کرده است که به دارندگان این کنسول اجازه می دهد المپیک تابستانه ۲۰۱۶ ریو برزیل را به طور زنده تماشا کنند.


admin بازدید : 51 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)

 

بازی Pokemon GO که این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده بود و تقریبا تمامی رکورد های فروش را به خود اختصاص داده بود اکنون توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در ایران فیلتر شد، بله پوکمون گو فیلتر شد. پیشتر خبرهای زیادی مبنی بر اظهار نظر مقامات روس مبنی بر جاسوسی بودن این بازی به گوش می رسید و اما اکنون به نظر می رسد مقامات کشورمان نیز با آن ها هم صدا شده اند

admin بازدید : 43 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)

 

گلکسی on7 نسخه ۲۰۱۶، یکی از گوشی های میان رده ی سامسونگ است که چندی پیش، مشخصاتی از یکی از نسخه های آن در بنچمارک ها رویت شد. به تازگی نیز مشخصات نسخه ای دیگر با پردازنده ی اختصاصی سامسونگ یعنی اکسینوس، در وبسایت گیک بنچ رویت شده است که گفته می شود مجهز به سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.

admin بازدید : 121 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)

 

همانطور که می دانید، همراه با آپدیت سالانه ی ویندوز ۱۰ یک اپلیکیشن Connect جدید برای این سیستم عامل معرفی شده که به واسطه ی آن کاربران می توانند صفحه نمایش تلفن همراه خود که دارای یکی از دو سیستم عامل اندروید یا ویندوز ۱۰ موبایل است را روی رایانه انتقال دهند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری